diumenge, 21 de juny de 2015


UNA MÉS DE PASSADA

PRIMER DE TOT,  AGRAIR LA VOSTRA PARTICIPACIÓ A LA QUARTA EDICIÓ DELS BANDOLERS 4.0.

Incidències amb el crono
  1. El crono s'ha ficat en marxa a PEU DE FÀBRICA, no a la sortida NEUTRALITZADA
  2. Degut a petites incidències amb el sistema informàtic, els TEMPS desde la posició 103 de  la llarga i el 65 de la curta, poden no ser reals i variar dels temps dels vostres GPS o sistemes de cronometratge. Però les posicions son correctes.




Als següents llistats consta l'enunciat com a Bandejats, però tranquils, és la BANDOLERS 4.0



5 comentaris:

  1. No es per la posició, però lo que no potser es que del 102 al 103 fiqueu 45 minuts de diferencia, jo en lo meu cas vaig fer des del pavelló 3 hores 12 minuts, si li traieu lo tros fins al ciment com es possible que hagi fet 3 hores 31 minuts, de vegades s'ha de ser àgil i tenir una mica de seny, es tant senzill com treure la diferencia del 102 al 103 i sumar-li si voleu 1 o 2 minuts més.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ami man sumat tamb 32min i an ficat molta gent devant meu que va queda per detras.. No ho antenc..

      Elimina
  2. Primer que tot aclarirte que es una marxa no competitiva . els temps els posem per una deferència als participants ja que hi ha gent que no li apeteix portar relonjets. Lo que interesa que no falle es la posició de arribada que en resumen es lo que conta per les diferents classificacions de la Xallenger i no el temps

    ResponElimina
  3. Jo crec que falta gent. 200 finishers de 270 inscrits?

    ResponElimina